De sleutel tot succes is te bewerkstelligen dat u de juiste bezoekers krijgt; diegenen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten. Dit lijkt vanzelfsprekend, maar een veel gevallen wordt dit vergeten.
De vindbaarheid en daarmee het bezoekersaantal van uw website is van groot belang en kan worden verbeterd door eGate. Dit door een interesse onderzoek in combinatie met technische aspecten om kwalitatief goede aanmeldingen te bewerkstelligen.
Doelgericht geïnteresseerde personen ontvangen
Iemand die naar uw product of dienst zoekt, zoekt u! Juist dan is het van belang om uw informatie aan deze persoon of bedrijf te tonen. Immers, er bestaat op dat moment geen twijfel dat er een begin-interesse is. Dit tot in tegenstelling bij koude acquisitie, dat blijft vaak de vraag. Bovendien wordt koude acquisitie door velen niet als bepaald leuk werk ervaren.
Analyse van de originele website
Voordat we starten met de zoekmachine optimalisatie zal de huidige structuur en opbouw van de website bekeken en geanalyseerd worden. Deze analyse zal mede gebruikt worden in de optimalisatie voor de zoekmachines en is tevens bepalend voor de opmaak van de pagina’s.
Selectie van de sleutelwoorden
De volgende fase in de zoekmachine optimalisatie is het bepalen van de sleutelwoorden die passen binnen het kader van de website. De sleutelwoorden worden bepaald op basis van relevantie en populariteit. De gekozen sleutelwoorden moeten relevant zijn en goed aansluiten bij uw activiteiten. Het heeft immers geen zin dat er bezoekers naar uw website zouden komen die geen interesse hebben in uw product. De sleutelwoorden moeten ook voldoende populair zijn, het heeft immers ook geen zin om nummer 1 te staan voor een sleutelwoord dat niemand gebruikt.
Meting & Analyse
Naast het promoten van de website worden de bezoekcijfers van uw website gemeten en geanalyseerd. Wij houden de volgende gegevens automatisch voor u bij:
- aantal unieke bezoekers per dag en per maand
- bekeken pagina’s per bezoeker
- gemiddelde tijd dat men de site bezoekt
- refers; via welke link of zoekopdracht komt men op de site
- gebruikte schermresolutie, browser en systeem
- uit welke landen het bezoek komt
Op deze manier kunt u gedetailleerd de resultaten en het nut van de optimalisatie zien. Ook ziet u welke pagina’s binnen uw website het meeste worden bezocht, en wat mensen online dus interessant vinden.
Wie gingen u voor?
Toplenzen.nl, ANWB, A. Vogel, CMS Legal, Wyeth, Woonzorg Centra Haaglanden, Kunstuitleen Zwolle, Y-Sense, Refona, Rotsvast, Portiva, Ecobrush, Promothing, Capital ID, Topbedden, Van Voorst Consult, Garant-o-Matic, Matrabike, Stichting Evenementen Support Zwolle, Xycletracx, Internationale School Eerde, Joan Cele, Salverda, Red Swan pharma logistics, Landstede Onderwijsgroep, en vele anderen.
Welke investering maakt u?
De prijzen voor deze online promotie liggen tussen de EUR 1.400,- en 3.750,-, afhankelijk van de hoeveelheid werk. eGate gelooft in kwalitatieve oplossingen en maakt geen gebruik van zogenaamde ’trucjes’. Daarmee blijft u ook in de toekomst goed vindbaar.
Ook meer gericht bezoek op uw site?
Een persoonlijke benadering is wat ons betreft de sleutel tot een succesvolle promotie van uw organisatie. Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie of om eens van gedachten te wisselen..
No-nonsense instelling
Wij zijn een service gerichte onderneming met een no-nonsense instelling. Daarom gebruiken wij geen ingewikkelde technische termen en zijn wij zo duidelijk mogelijk over wie we zijn en wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen.